Verzenden & retourneren

Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u na uw aankoop erachter komt dat het bestelde artikel niet het juiste is. Bij oneonemobile.nl is ruilen of retourneren geen probleem, mits het artikel voor ons nog verkoopbaar is. Voor ons zijn tevreden klanten het allerbelangrijkste!

Er is een verkeerd artikel besteld (nog niet ontvangen)

U komt tot de conclusie dat het verkeerde artikel is besteld. Wanneer het artikel reeds is besteld, maar nog niet verzonden, kunt u per Email contact met ons opnemen via [email protected]  Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden zal deze worden gewijzigd.

Er is een verkeerd artikel besteld (reeds ontvangen)

Mocht u na ontvangst van uw bestelling concluderen dat het verkeerde artikel is besteld, dan kunt u het juiste artikel opnieuw bestellen en het verkeerde artikel retour sturen. Vergeet u niet (een kopie van) de factuur bij te voegen met daarop uw rekeningnummer. Wij ontvangen het artikel wel graag in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en goed verpakt retour.

Ik heb een ander artikel ontvangen dan dat ik heb besteld

Helaas komt het weleens voor dat wij een verkeerd artikel inpakken of een artikel vergeten in te pakken. Neemt u even contact met ons op via e-mail of telefoon en wij zullen het juiste artikel nazenden. Het verkeerd geleverde artikel kan op onze kosten worden geretourneerd.

Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen

Wanneer uw bestelling niet voldoet aan uw verwachtingen mag u deze retour sturen. Voorwaarde is wel dat dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kenbaar wordt gemaakt. Daarnaast nemen wij alleen artikelen terug die in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren, met alle toebehoren zoals (indien bijgevoegd) handleiding, accessoires en cadeaus.

Het ontvangen artikel is defect

Neemt u bij het ontvangen van een defect artikel direct contact met ons op. In de regel wordt er, indien het defect niet aan een gebruikersfout te wijten is, direct een nieuw artikel verzonden. De verzendkosten komen voor rekening van OneOne Mobile. De verzendkosten voor het verzenden van het nieuwe/vervangende artikel komen voor rekening van OneOne Mobile.

 

Uitleg om een artikel retour te sturen

 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

 

Telefoonnummer:

(071) 4080445

 

E-mail:

 

[email protected]

 

[powr-popup id=ff695049_1528714949]
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »