• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht, wat nu? 

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar oneonewebshop@gmail.com.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat nu?

U komt tot de conclusie dat het verkeerde artikel is besteld. Wanneer het artikel reeds is besteld, maar nog niet verzonden, kunt u bij voorkeur telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 714080445. Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden zal deze worden gewijzigd.

Ik heb het verkeerde artikel besteld en reeds ontvangen, wat nu?

Mocht u na ontvangst van uw bestelling concluderen dat het verkeerde artikel is besteld, dan kunt u het juiste artikel opnieuw bestellen en het verkeerde artikel retour sturen. Vergeet u niet (een kopie van) de factuur bij te voegen met daarop uw rekeningnummer. Wij ontvangen het artikel wel graag in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en goed verpakt retour.

ik heb een ander artikel ontvangen dan dat ik besteld heb / ik mis een artikel, wat nu?

Helaas komt het weleens voor dat wij een verkeerd artikel inpakken of een artikel vergeten in te pakken. Neemt u even contact met ons op via e-mail of telefoon en wij zullen het juiste artikel nazenden. Het verkeerd geleverde artikel kan op onze kosten worden retourgestuurd.

Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?

Wanneer uw bestelling niet voldoet aan uw verwachtingen mag u deze retour sturen. Voorwaarde is wel dat dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kenbaar wordt gemaakt. Daarnaast nemen wij alleen artikelen terug die in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren, met alle toebehoren zoals (indien bijgevoegd) handleiding en accessoires.

Het ontvangen artikel is defect, wat nu?

Neemt u bij het ontvangen van een defect artikel direct contact met ons op. In de regel wordt er, indien het defect niet aan een gebruikersfout te wijten is, direct een nieuw artikel verzonden. De verzendkosten komen, indien het defect binnen een maand na ontvangst wordt geconstateerd, voor rekening van OneOneMobile.nl. Indien het defect later wordt geconstateerd, komen de verzendkosten voor het retourneren van het artikel voor rekening van de klant. De verzendkosten voor het verzenden van het nieuwe/vervangende artikel komen voor rekening van OneOneMobile.nl.

Wanneer het artikel na gebruik een defect vertoont, kan in overleg besloten worden het artikel te vervangen of te repareren. In de regel worden alle aansluitkabels direct vervangen door nieuwe exemplaren.

Hoeveel tijd krijgen onze klanten om een product retour te sturen?

Retouneren kan 14 dagen na aanmelding van het product om het retour te sturen, daarbij geven wij nog 14 dagen extra om het product daadwerkelijk retour te sturen.

Telefoonnummer

+31 714080445